سکوت ۱۴۰۰ ساله مردم ایران

به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

سکوت ۱۴۰۰ ساله مردم ایران

به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

یک سوال!

با درود بر شما

همیشه یک سوال ذهن من رو مشغول به خودش کرده

حالا از شما میپرسم تا شاید ذهن شما بتونه جوال منو بده

چند وقت قبل تو یک کتاب خوندم که امامان از عالم غیب خبر دارن و از اینده خبر دارن

تو یک کتاب دیگه خوندم علی زمانی که ضربه به سرش می خوره به حسن و حسین میگه اگه زنده موندم که خودم قصاص میکنم و اگه مردم شما یک ضربه بزنید

اگه علی از اینده خبر داشته پس چرا نمیدونسته میمیره یا زنده میمونه؟

من فکر میکنم ما انقدر امامان رو بزرگ کردیم که از واقعیت خیلی فاصله گرفتیم

 

تا به روز شدن دوباره خرد نگهدارتان

نظرات 4 + ارسال نظر
الناز یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی

با درود بر شما
ممنونم به من سر زدین

مینا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://love2life.blogsky.com

سلام
سوال جالبی پرسیدید و ایکاش همه ما به اصطلاح مسلمان ها
راجع به این دروغهاییکه از بچگی به خودمون دادند فکر میکردیم.

این سوالها جواب ندارند و اصلا اصل موضوع زیر سواله چه برسه به جزئیاتش!!!

خرد نگهدارتان

با درود بر شما هم فکر عزیز
ممنونم که به وبلاگ من سر زدین
خیلی خوشحالم خرد مندانی چون شما وجود دارند و بیدارند

ا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

فقط میتونم به شما بگم خاک بر سر نفهمت دیگه کلمه ای ارزش گفتن به شما رو نداره تو فکر کردی با این چرندیات امار وبلاگت بالا میره واقعا متاسفم

با درود بر شما دوست عزیز
خوب اینم یک جور واکنش نسبت به انتقاد هست
دوست عزیز امیدوارم یک روز خرد تو هم به کار بیفته

دکتر کاوه سالارمند دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://salarmand.blogsky.com

سلام.وبلاگ اندیشه نو بروز شد.عنوان مطلب: قصه های لاریجانی و دولت نهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد