سکوت ۱۴۰۰ ساله مردم ایران

به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

سکوت ۱۴۰۰ ساله مردم ایران

به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

ادامه داستان

با درود بر شما دوستان گرامی

خوب بریم سراغ ادامه داستان ادم و حوا

ما تو این داستان شنیدیم زمانی که شیطان انسان رو سجده نمیکنه خدا شیطان رو از بارگاه خودش بیرون میکنه

ولی در ادامه داستان میخونیم زمانی که ادم و حوا در بهشت خدا هستن شیطان میاد و اونارو گمراه میکنه

 مگه خدا شیطان رو بیرون نکرده بود؟

من فکر میکنم خدا صورتشو بر میگردونه برای اینکه داستان درست در بیاد

 

 

در ضمن شما تو این داستان حق رو به شیطان میدین یا خدا؟

من خودم حق رو به شیطان میدم

چون دلیل نمیشه هرکی از ما بهتر هست ما اونو سجده کنیم

حالا می خواد خدا بگه سجده کن یا بنده خدا

منم اگه میبودم سجده نمیکردم

 

 

 

 خرد نگهدارتان

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
شاید منظور از بارگاه - جاییه که خود خدا هست!!! نه بهشت!
راستش اینهمه صراحتت خیلی واسم جالبه - بعضی وقتها خنده ام میگیره از اینکه اینقدر رک و راحت حرفتو میزنی.
ولی خوب راست میگی هرکی که بهتره که نباید بهش سجده کرد!
ولی این بین ما ادمها مرسوم نیست شاید- شاید- شاید در بین فرشته ها و جنیان این کار مرسومه!

با درود بر شما
خوب مگه ما مسلمونا ادعا نمیکنیم خدا همه جا و در همه چیز هست؟
پس خدا در بهشت هم بوده و اگه بخواییم بگیم خدا اونجا نبوده خدا رو زیر سوال میبریم
و اما در مورد رک حرف زدن
بستگی به کودک درون داره
من کودک درونم خیلی قدرتمند هست برای همین اون چیزی که ته دلم هست رو میگم
ببخشید از خودم تعریف کردم ها


درسته ممکنه بین جنیان سجده کردن مرسوم باشه ولی در حد یک حدس و گمان هست
و برای اثبات حرف شما اول باید وجود جن و فرشته رو اثبات کرد

مینا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://love2life.blogsky.com

وزى حضرت موسى بن عمران علیه السلام براى مناجات به کوه طور مى رفت . در بین راه به شیطان برخورد و شروع کرد با او صحبت کردن و شیطان هم جواب مى داد.
موسى علیه السلام فرمود: چرا آدم را سجده نکردى تا به لعنت خدا و ملائکه و جن و انس گرفتار نشوى ؟ در جواب گفت :اى موسى ! من به تو راست مى گویم . غرض خداوند سجده بر آدم نبود، بلکه مى خواست مرا بیازماید و بداند آیا من غیر او را سجده مى کنم یا خیر! ولى من چون عاشق خدا بودم ، حاضر نشدم غیر او را سجده کنم و دست از عبادت او بردارم .

با درود مجدد
خوب خیلی جالب بود
راستش تا حالا به این فکر نکرده بودم
ولی به نظر شما شیطان وجود داره؟
به نظر من انسان چند چیز رو برای خودش یه وجود اورد
1-
خدا رو برای اینکه احساس کنه همیشه یکی هست به صداش گوش بده و یک تکیه گاه داره
2-
شیطان رو افرید برای اینکه اشتباهات خودشو به گردن شیطان بندازه

الناز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام من که امروز با یه داستان آپ کردم متوجه نشدی؟

به نظر من چون خدا گفته بود باید سجده میکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد